Friday, 10 June 2011

KAHWIN ~ KAWIN ~ MARRY

Tengah aku dok sembang-sembang dengan family kat ruang tamu, sampai part nak bagi adik aku menikah, tiba-tiba tanpa diduga ayat pemusnah keluaq dari mulut mak aku..."Hang nak kawin dengan sapa Ayet?"...Errrrr...Teruih terasa macam jantung ditusuk pedang...Haha...Nasib baik aku mengaji sampai diploma, ada gak ilmu nak jawab...Dengan slumber muka tak bersalah aku jawab..."Tak dak sapa lagi, mak cari la sat. Ada orang Ayet kawin la, takdak tak kawin la."...Terer betoi mak bagi soalan malam-malam ni, mentang-mentang la lani tema orang pakat dok kawin...

P/S ~ Haaa ni nak pesan kat mak, kalau nak suruh anak mak ni kawin sangat, pi la masuk minang orang dalam gambar kat bawah ni...Takpun cari hat paling lekeh pun macam dia dah la...Orang kata, tak dapat hat cantik-cantik dapat hat comei pun jadi la...Muahahaha ♥♥♥





1 comment:

  1. UISHHH TAK MAU2 NAK MAYA LISA... huhuhuhuhuhu....:-p

    ReplyDelete