Tuesday 5 April 2011

First Impressions Of Blogger...Saya budak baru nak belajaq...



Nama aku Mohd Aliff Ismail......

Panggil ja aku Aliff @ Ayet @ Alip....Tp my true nickname yg 
kebanyakan org pggil 'Ayet'....


Nothing but cRaZy.....

Aku bukanlah sekaya Bill Gates utk d'agung2kan, tp cukuplah hanya serba sederhana hidup di bumi Allah...

Aku bukanlah sekacak David Beckham yg menjadi kegilaan ramai wanita, tp aku hanya insan biasa yg punya rupa ciptaan Allah S.W.T...

Aku tak punya kereta mewah utk ditonjolkan & dibanggakan, tp cukup sekadar kereta kelisa yg mampu bawa aku ke mana2 sahaja..

Aku tidaklah sehebat Romeo yg mampu memikat hati mana2 wanita pilihannya utk dicintai, tp cukuplah sekadar menjadi seorang insan yg mengejar cinta kpd Allah S.W.T...

Aku hanyalah hamba Allah yg serba sederhana tapi bersyukur atas segala kurniaan-Nya..

Semuanya bukanlah kerana aku tak bersyukur mahupun merungut segala kekurangan diri, tp hanyalah sekadar menjadi seorang yg rendah diri agar tak terjebak dgn sikap sombong, bongkak, angkuh, riak & takbur..

Peace kacang pis -_-

No comments:

Post a Comment