Friday 29 April 2011

ADA APA DENGAN GLAMOUR????

Lumrah hidup manusia ~ Bila seseorang tu langsung tak glamour@popular atau tak terkenai 1 Malaysia@dunia mesti semua org tak berapa pedulikan seseorang tu dan buat tak layan sgt betoi dak??..Tapi cuba tiba2 seseorang tu terkenai atau jd artis, mesti time tu jugak la depa semua pakat ter'gila2'kan org tu nak jadi gf@bf & nak kawin dgn org tu dan nak amik tau semua pasal life dia..Sedangkan depa tak kisah & tak tau pun siapa & mcm mana perangai orang tu..Padahai sebelum kawan tu jadi artis atau glamour, jangan kata depa nak layan, nak terima jadi kawan pun takut & takmau sebab bagi alasan tak kenai hati budi dia ngan tak tau perangai dia camna..Hai, yang bila dia dan2 jadi glamour tu hampa teruih ja nak kawin ngan dia apa cerita tak kisah & tak takut pulak ka??..Hat tu kalau cerita bab perangai..Yang dok heran tu pasai pa kalau sebelum dia glamour hampa takmau layan dia mungkin sebab dia tak hensem, keja pun longlai2 ja tapi bila mai dia jd artis ka apa ka yang wat dia glamour keluaq tv, surat habaq, majalah, you tube & apa2 ja la dan2 hampa teruih sampai idam nak kawin dengan dia??..Tu la yang kita dok kata manusia ni pelik & macam2 ragam..Ha contoh terdekat aku leh bagi kat hampa, tengok ni Mawi World, gambaq dia kat bawah (pasai pa nama Mawi yg keluaq lak ni padahai aku tak minat sangat pun).

eh silap ni bkn Mawi (nmpak sgt aku xbrapa minat dia, tgk mcm lbh kurg dia ja) haha

ha ni baru betoi Asmawi Ani

Cuba hampa bayang sapa dia sebelum ni?..Hampa kenai ka?..Cuba kalau dia add hampa kat facebook pastu dok ngorat atau nak kawan ngan hampa mesti semua pakat wat taktau ja kan3?..:)..Tapi tengok2 dia masuk AF jadi juara, pastu dia add hampa kat FB nak ngorat hampa, aku berani kerat kuku la (orang gila ja kata kerat jari) kompem hampa teruih terima sampai qenyih (senyum) tak hingat dunia punya la kan?..hahaha..Sapa takmau oiii kat Mawi kan (erkkk hampa mau ka?)..Tapi la ni cuba hampa tengok bila dia dah kawin, ada ka hampa dengaq pasai dia lg dah?..teruih menyepi senyap tak terkata kan3?..Dia pi mana, sebab dia kawin ja teruih populariti jatuh sebab ramai peminat2 pompuan semua patah hati & punah harapan..Tu cerita bab Mawi tak masuk bab Asyraf Muslim, Remy Ishak, Anuar Ibrahim eh silap2 Anuar Zain lagi haa!!!!..Apapun kesimpulan yang aku nak habaq kat sini, itulah lumrah kehidupan makhluk yang bergelar manusia ni..Jangan kata hampa semua, aku sendiri pun kalau Lisa Surihani mai ajak aku kawin la ni pun, teruih aku terima aih..Ahahahahaha (gelak golek2 sampai terjun katil)..Adoi sakittt!!!..Baru hampa tau yang betapa aku dok tergilakan Lisa sampai nak mampuih..lol!!..Sambil aku dok renung jauh berjegey mata berangan mana tau 1 hari aku jadi glamour pastu LS masuk minang aku..Ahahahahaha...

 hat ni aku punya, hampa jgn dok kacau na....  

No comments:

Post a Comment